پرسش های متداول ,

menuordersearch
neshanyab.ir
(2)
(0)
پرسش های متداول

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

  • با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.

 

برای خرید از نشان یاب، حتما باید در سایت عضو باشم؟

  • بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

 

رمز خود را فراموش کرده ام، چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

  • روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

 

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

  •  خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

  • خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

  • در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید.
  • میتوانید با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید.

 

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

  • خیر، در حال حاضر امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

 

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

  • شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

 

چطور در نشان یاب سفارش خود را ثبت کنم ؟

  • وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی " افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.

 

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

  • باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

 

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

  • به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، نشان یاب تعهدی در قبال سفارش‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

 

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

  •  خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

  • ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

 

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

  • در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

 

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

  • بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

 

نصب کالاهای سنگین چگونه و توسط چه کسی باید انجام شود؟

  • باربری یا ماموران ارسال نشان یاب تنها مسئول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

  • 1. پست

سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

  • 2. باربری

اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی ...) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

  • سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

 

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
  • http://itemtracking.post.ir
  • شماره مرسوله 20 رقمی پست را میتوانید با مراجعه به پروفایل خود دریافت کنید.

 

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

  • شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید

 

چگونه میتوانم از کیفیت خدمات و کالاهای فروشندگان در یک کالای یکسان اطلاع پیدا کنم؟

  • یکی از راههای سنجش کیفیت کالا و خدمات فروشندگان توجه به نوع فروشنده (پیشنهاد ما) ، نظر و درصد رضایتمندی مشتریان از خرید کالاها میباشد.

 

 

کرج - شهرک بنفشه - بلوار وحدت - کوچه ایثار - بلوک 123 - واحد 11
شماره تماس : 32867439-026
پست الکترونیک : info@neshanyab.com

شرکت سازنده